S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
       

» REKLAMAČNÍ ŘÁD
REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

Reklamační řád  internetového obchodu www.jakupravitvodu.cz

 

1. Záruční doba na prodávané výrobky je 12 měsíců od data dodání, pokud není mezi prodávajícím a kupujícím dohodnuto písemně jinak.
2. Záruka se nevztahuje na rychleopotřebitelné a spotřební díly jako těsnění, filtrační vložky, filtrační hmoty, náplně atd. Záruka se též nevztahuje na přirozené opotřebení, škody, které vznikly v důsledku chybného, nevhodného nebo nedbalého zacházení, neodborné instalace či zprovoznění, nedodržování návodu k obsluze či provozního řádu, neodborného zásahu do výrobku, technologie či zařízení, nadměrného používání, mechanickým poškozením ze strany kupujícího, používáním prodávajícím neschválených a neoriginálních provozních náplní, zásahů vyšší moci, nevhodných provozních prostředků a podmínek, změnami provozních podmínek, jakož i podmínkami užívání, které nejsou pro výrobek předpokládány. Záruka na správnou funkčnost technicky složitého zboží, či zboží vyráběného individuálně dle požadavku kupujícího (v internetovém obchodě označeno Změkčovače pro domácnosti, Filtry na železo, Filtry na železo a mangan, Filtry multifunkční, Filtry na dusičnany, Filtry s aktivním uhlím, Pískové filtry) zaniká, pokud před objednáním kupující nekonzultoval s prodávajícím provozní podmínky vybraného výrobku a prodávající tento výrobek pro užití v konkrétní aplikaci kupujícího neschválil.
3. Při osobním převzetí zboží v sídle prodávajícího je kupující povinen přesvědčit se na místě o nepoškozenosti a kompletnosti zboží. Případné zjištěné nedostatky pak ihned na místě řešit s prodávajícím.
4. Při převzetí zboží formou zásilky je kupující povinen přesvědčit se o její nepoškozenosti. V případě, že je zásilka poškozena, sepsat reklamační protokol s přepravcem a informovat o této skutečnosti neprodleně prodávajícího, včetně zaslání kopie reklamačního protokolu. Reklamace bez zaslaného reklamačního protokolu nemohou být prodávajícím akceptovány a vyřízeny.
5. Platné jsou pouze písemné reklamace  doručené do sídla prodávajícího nejpozději do 10 dnů od zjištění vady. Prodávající reklamaci přešetří a výsledek šetření sdělí kupujícímu nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy reklamaci obdržel.
6. Místem plnění záruk je sídlo provozovatele e-shopu,  KOWA spol. s.r.o. Pivovarská 709, CZ-584 01 Ledeč nad Sázavou. Přeprava reklamovaného zboží do místa plnění záruk jakož i veškeré další vícenáklady spojené s reklamací a vzniklé na straně kupujícího jdou k tíži kupujícího. Zásilky zasílané na dobírku nebudou prodávajícím přejímány.
7. Prodávající se zavazuje dle vlastní volby odstranit vady na reklamovaném zboží nebo dodat nové zboží, pokud tyto vady prokazatelně vznikly následkem chybné konstrukce, vadného materiálu nebo vadného provedení a kupující tyto vady řádně reklamoval, tj. písemně je neprodleně oznámil s jejich popisem.
8. Díly, které prodávající za účelem opravy vymontuje a nahradí novými, přecházejí do vlastnictví prodávajícího.
9. Jakékoliv další nároky kupujícího spojené s ušlým ziskem, penálem, pokutami a dalšími vícenáklady vzniklé vadami na zboží jsou vyloučeny.

YzAyNjl